قاطعانه با بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران مخالفت می‌کنیم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
مسکو:

قاطعانه با بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران مخالفت می‌کنیم

معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه آمریکا تلاش‌هایی را برای بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران آغاز کرده است، تأکید کرد که مسکو و دیگر اعضای جامعه بین‌الملل قاطعانه با این سناریو مخالفت خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 26
کد خبر: ۳۶۹۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ «سرگئی ریابکوف» معاون سیاسی وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در پایان نشست کمیسیون مشترک برجام که با در سطح معاونین و مدیران کل در وین برگزار شد، تأکید کرد که مسکو و اعضای مسئولیت‌پذیر جامعه بین‌الملل قاطعانه در برابر تلاش‌های آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران ایستادگی خواهند کرد.

 

ریابکوف در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که در هر صورت تلاش‌های احتمالی آمریکا برای فعال کردن این سناریوها -هم تمدید تحریم تسلیحاتی و هم بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت- با مخالفت قاطعانه ما یعنی اعضای مسئولیت‌پذیر جامعه بین‌الملل مواجه خواهد شد. در پایان باید تأکید کنم که شورای امنیت نباید به آلت دست واشنگتن تبدیل شود. ما اجازه نخواهیم داد که این اتفاق رخ دهد.»

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده